(Ne)kvalita opravy

Audit v autoopravně (3)

Ve spolupráci s Filipem Brücknerem ze společnosti Qualis vám přinášíme další část pohledu na práci (resp. její výsledky) auditora procesů v autoopravnách. Tentokrát se podíváme na prohřešky při opravách vozidel po nehodách.

Postupem času se daří kvalitu zlepšovat, právě i díky pravidelným auditům, ale stále ještě narážíme na vyložené unikáty. Občas dokonce i v opravnách zvučných jmen, kde by to člověk opravdu nečekal.

Pohled do karosárny

Obr. 1: Někomu projde i neshoda odstínu.

Pro tentokrát můžeme v procesu opravy vozidla po nehodě vynechat lakovnu. Mohou sice nastat vady při přípravě, které se projeví až s odstupem času, ale většinou je nepovedená práce na lakovně v podobě neshody odstínu, podteklin, nedostřiků, nečistot v laku apod. Tedy všeho, co by nemělo samotnému lakýrníkovi nebo výstupní kontrole uniknout, a náprava se provede ještě před předáním zákazníkovi.

Horší už to ale může být právě pod tím parádním lakem. Pokud karosář neodvede svou práci tak, j

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články