ROZHOVOR: Na výstavě Automechanika jsme se mimo jiné potkali s tajemníkem asociace AAMPACT (mezinárodní asociace pro nezávislý automobilový aftermarket) Thomasem Fischerem. Využili jsme této příležitosti a položili mu několik otázek.
Můžete popsat sdružení, které zastupujete? Jak dlouho působí na trhu, kolik má členů, jaké služby svým členům nabízí?
Asociace AAMPACT byla založena v roce 2002 a zastupuje zájmy svých 51 členských společností. Všechny jsou dodavateli pro automobilový průmysl a předními výrobci dílů na nezávislém trhu s náhradními díly. Více informací najdete na www.aampact.com.
Hlavním cílem naší práce je konkurenceschopnost nezávislého aftermarketu. Máme pracovní skupiny pro logistiku, právní záležitosti, ochranu značky a marketingovou komunikaci, sociální média. V těchto pracovních skupinách si odborníci našich členských společností vyměňují zkušenosti.
Kromě toho máme dvě obchodní iniciativy my-cardictionary.com, věnované motoristům v Německu, Velké Británii a Španělsku, a kampaň o kvalitě, zaměřenou na dílny a velkoobchody, Qualität ist Mehrwert v německém jazyce.
NAAG (New Automotive Aftermarket Generation) je síť manažerů aftermarketu nové generace z našich členských společností. Pracují na tématech, jako je udržitelnost a umělá inteligence, v rámci nezávislého aftermarketu.
Jaké jsou v současnosti obecně největší výzvy v autoopravárenském průmyslu?
Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.