Čistota a pořádek

Audit v autoopravně (5)

Ve spolupráci s Filipem Brücknerem ze společnosti Qualis vám přinášíme další část pohledu na práci (resp. její výsledky) auditora procesů v autoopravnách. Tentokrát se podíváme na téma, které je vaší práci nejviditelnější vizitkou.

Při auditech, které se nezaměřují jen na vybavení, dodržování technologických postupů a kompetence personálu, je prověření čistoty a pořádku součástí komplexního pohledu na provozovnu. O to více to platí při auditech standardů výrobců automobilů, kde je důraz kladen na perfektní stav parkoviště, budov a čistotu tzv. CI prvků (pylony, loga, vlajky, naváděcí a informační tabule apod.) a zákaznické zóny. Nejde jen o čistotu, ale také o pořádek v areálu a na pracovišti, který má v důsledku vliv na efektivitu práce, životnost vybavení, nářadí a v neposlední řadě také na bezpečnost práce. Vezmeme to pěkně popořadě s dostatečně výmluvnými příklady, jak by to vypadat nemělo.

Vnější vzhled a parkoviště pro zákazníky

Stávající nebo potenciální zákazník očekává úroveň provozovny odpovídající dané značce, která by měla být shodná minimálně napříč republikou. Stejně tak to všichni očekáváme například u různých řetězců s rychlým občerstvením. V neudržované restauraci by si jídlo objednal málokdo. Vzhled provozovny poskytne první indicii o tom, komu zákazník svěřuje své auto k opravě nebo údržbě.

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.

Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články