Divize Aftermarket společnosti MAHLE přináší svůj MPULSE Mobility Magazine do chytrých telefonů jako aplikaci. Nová aplikace nabízí zákazníkům digitální kanál, který kombinuje všechny nabídky služeb a informace na jednom místě. Hlavními tématy jsou nové produkty, inovace a vzrušující příběhy o motorsportu. Díky integraci MAHLE Training Portal a Technical Messengeru je podpora pro každodenní dílenskou rutinu dostupná pouhým kliknutím. Aplikaci MAHLE MPULSE si můžete stáhnout z App Store a Google Play Store.
Rychle po ruce
„Smartphone máme všichni po ruce. Proto nyní nabízíme náš zákaznický časopis MPULSE jako uživatelsky přívětivou aplikaci,“ říká Philipp Grosse Kleimann, člen představenstva společnosti MAHLE a ředitel divize Aftermarket. „Jako partner nezávislých opraven používáme aplikaci k tomu, abychom mechanikům poskytovali užitečné informace, servis a další školení – snadno dostupné z jednoho zdroje.“
Zákaznický časopis MPULSE od MAHLE Aftermarket pro dílny a mechaniky je úspěšným příběhem od roku 2017. Po přechodu na online časopis nyní MAHLE Aftermarket s aplikací dělá další krok. Čtenáři mají nyní ještě snazší přístup k novinkám z oboru, školicím programům, tipům a trikům pro údržbu a opravy všech druhů vozidel a do obchodu pro fanoušky. Kromě toho MPULSE neustále sdílí znalosti o nových automobilových technologiích a trendech.
Aplikace nabízí všechny funkce online magazínu, jako je vyhledávání nebo překladatelské funkce a filtry podle témat. Uživatelé si navíc mohou uložit relevantní články a informace pomocí osobního seznamu sledovaných položek a později je vyvolat. Díky push notifikacím jim neunikne žádná vzrušující témata. Články lze navíc sdílet s kolegy a přáteli přímo v aplikaci.