Péče o majetek zákazníka a jeho ochrana

Audit v autoopravně (2)

Ve spolupráci s Filipem Brücknerem ze společnosti Qualis vám přinášíme pohled na práci (resp. její výsledky) auditora procesů v autoopravnách. V této části se podíváme na prohřešky a zásadní přešlapy v péči o majetek zákazníka, se kterými se nezřídka při auditech setkává.

Zákazník při předání svého vozidla do opravy předpokládá, že kromě řádně provedené opravy bude o vozidlo také řádně pečováno. Nebo si spíš ani nedokáže představit, co všechno by se za branou a zdmi servisu mohlo dít. V souvislosti s tím by byla škoda nevzpomenout nesmrtelný citát Henryho Forda o tom, co je to kvalita: „Kvalita znamená dělat to správně, i když se nikdo nedívá.“

Je vám to jedno?

Někteří pracovníci autoopraven pravděpodobně nemají přirozené cítění toho, co je a co není správně, nebo je jim to zkrátka dost jedno. Pokud je na tom majitel nebo zodpovědný manažer podobně a pracovníkům nevytváří vhodné podmínky, neposkytuje dostatečné prostředky a pravidelně nekontroluje dodržovaní předepsaných pravidel, je výsledkem smutný obraz toho, jak by to v moderním servisu už dávno vypadat nemělo.

Auditora neoklamete

Jednou ze zpětných vazeb a určitým tlakem k nápravě je pravidelný audit. Přestože se na den D kdekdo umí připravit, zkušený auditor rozpozná a

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články