Pohled pod pokličku

– jaká pozitiva a neřesti u zákazníků odhalují audity

Vždy když připravujeme toto speciální vydání AutoEXPERTU, oslovujeme zástupce dodavatelů laků s žádostí, aby se podělili o praktické zkušenosti. Chceme vědět, kde karosáři a lakýrníci nejčastěji dělají chyby a jak se jich vyvarovat. Když jsme takto oslovili zástupce společnosti Servind, zprostředkovali nám zkušenosti svých auditorů.

Společnost Servind totiž nabízí svým zákazníkům program Servind partnerství. V jeho rámci jsou mj. řešena témata jako např. srovnání lakovny s průměrem na trhu, tzv. basic benchmarking, optimální ekonomika procesu lakovny, audity, školení a trénink, spolupráce v oblasti marketingu, legislativy, produktů a jejich technické podpory.

Dva druhy auditů

Obecně lze audity v autoopravárenství rozdělit na dva druhy. První jsou prováděny lokálními importéry, zástupci automobilových značek na tuzemském trhu. Ty se zaměřují zejména na technické a technologické vybavení a základní procesy vlastní opravy schválené výrobcem. Tyto audity jsou zajišťovány konkrétní importérskou organizací nebo ve spolupráci s auditory oborových dodavatelských firem. Kromě nich pak společnost Servind nabízí svým zákazníkům v rámci zmíněného programu vlastní audity, které se zaměřují na úroveň technologického vybavení a zejména procesů autolakoven i karosáren. To vše v návaznosti na efektivitu i hospodárnost, ale také na celkové řízení a organizaci

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články