Blue Print slaví 30 let úspěchů

26. 7. 2024

Před třiceti lety se v malém městečku v jihovýchodní Anglii zrodila značka, která se později stala jedním z předních dodavatelů náhradních dílů nezávislého aftermarketu. Název značky Blue Print – spolu se slavným logem s otiskem palce – byl poselstvím jejího závazku dodávat kvalitní díly odpovídající OE pro japonská a později i korejská vozidla. Závazku, který se dnes dodržuje stejně přísně jako v den otevření v roce 1994.

V roce 2012 společnost Ferdinand Bilstein GmbH + KG koupila Blue Print, čímž doplnila impozantní trojici značek, které tvoří mezinárodně uznávanou bilstein group. V současnosti se Blue Print zaměřuje na díly pro asijská osobní a lehká užitková vozidla, a to nejen pro nejnovější elektrovozidla známých značek, ale i pro nově vznikající čínská vozidla. Vedle své proslulé asijské specializace však značka Blue Print nabízí také produkty pro evropská vozidla, které zahrnují oblast filtrů, brzd a spojek. U všech výrobků je vždy zaručeno „Right First Time“, tedy správně hned napoprvé.

Bradley Bowman, manažer pro rozvoj mezinárodních značek (pro segment osobních a lehkých užitkových vozidel), uvedl: „Nezávislý trh s náhradními díly a automobilový průmysl se obecně neustále mění a diverzifikuje. Značka Blue Print přináší zákazníkům již 30 let po celém světě nejen kvalitu, servis a technickou podporu, ale především zůstává věrná své hlavní zásadě „Right First Time“ – tak, jak to dělá již od roku 1994.“

Na oslavu 30. výročí sestavila skupina bilstein kolekci materiálů s příspěvky zákazníků a kolegů, kteří se podělili o své vzpomínky, ale i o to, co pro ně značka znamená.

Popřejme tedy značce Blue Print všechno nejlepší k 30. narozeninám i dalších 30 úspěšných let…

 www.blue-print.com/cz/

Další články