Dvě německá ocenění pro značku MAHLE

19. 6. 2023

Společnost MAHLE získala dvě nejvyšší ohodnocení v soutěži German Brand Awards. Německý technologický koncern se umístil na prvním místě v kategorii „Excellent Brands-Industry, Machines & Engineering“ za vynikající práci se svou obchodní značkou a v kategorii „Excellence in Brand Strategy and Creation“ za kampaň na sociálních médiích „MAHLE Road to Hydrogen“. Prestižní marketingová ocenění uděluje German Brand Institute, jehož porota se skládá z nezávislých, odborníků ze společností působících ve vědě, poradenství, službách a z nezávislých agentur.

„Značka MAHLE je již mnoho let synonymem odbornosti a kvality při vývoji inovativních technologií pro udržitelnou mobilitu zítřka,“ říká Manuela Höhne, vedoucí komunikace a marketingu společnosti MAHLE. „Náš komunikační a marketingový tým pracuje na povědomí o naší společnosti pro cílové skupiny zabývajících se oblastmi elektrifikace a tepelného managementu v souladu s naší strategií MAHLE 2030+. Stejně tak představujeme společnosti MAHLE jako spolehlivého partnera pro naše zákazníky v oblasti čistých a ekologických spalovacích motorů. Jsem ráda za celý náš tým, že jsme tato ocenění získali.“

V oceněné kampani na sociálních sítích „MAHLE Road to Hydrogen“ se společnost MAHLE zabývá přínosem uhlíkově neutrálního vodíkového motoru v dopravním sektoru a ukazuje, jak může vodík rychle dekarbonizovat každodenní nákladní dopravu. Zajímavý popis nákladního vozidla s vodíkovým pohonem na cestě ze Španělska do Německa, je plný fascinujících základních informací a mnoha zajímavostí o této technologii pohonu. Je přesvědčivou ukázkou toho, jak špičkové technologie společnosti MAHLE již dnes umožňují udržitelnou a uhlíkově neutrální dopravu. Kampaň, kterou společnost MAHLE připravila vre splolupráci s agenturou Agorate z Darmstadtu, probíhala v období před veletrhem IAA 2022 na kanálech LinkedIn a Instagram.

Soutěž German Brand Award pořádá German Brand Institute. Ten byl založen Německou radou pro design a poradenskou společností GMK Markenberatung s cílem zdůraznit význam obchodní značky jako klíčového faktoru úspěchu na domácích i mezinárodních trzích.

www.mahle.com

Další články