Formule 1 a LIQUI MOLY společně

5. 9. 2023

Ve světě motoristického sportu je to již zavedený pojem: Logo LIQUI MOLY na reklamních poutačích závodních okruhů Formule 1. Díky nové smlouvě bude tato společnost zabývající se již dlouhou dobu motorovými oleji, aditivy a péčí o automobily i nadále „oficiálním partnerem“, a to až do roku 2026 včetně.

Společnost LIQUI MOLY je „oficiálním sponzorem“ této celosvětově oblíbené závodní série od roku 2019. Jako oficiální partner bude mít společnost LIQUI MOLY na vybraných závodech i nadále fyzické a virtuální značení u tratí. Kromě toho bude mít společnost LIQUI MOLY v rámci prodloužení smlouvy možnost rozvíjet svůj rostoucí program navazování obchodních kontaktů tím, že bude v rámci některých závodních víkendů pořádat akce pro hosty z řad zákazníků.

Výkonný ředitel LIQUI MOLY Günter Hiermaier k prodloužení smlouvy říká: „Díky stále novým přístupům a inovacím, ale také novým diváckým rekordům se Formule 1 i nadále ukazuje jako vlajková loď motoristického sportu. Stejné ambice máme i my. Proto bylo přirozené nechat dvě tak silné značky pokračovat ve vzájemné spolupráci.

Dlouhá tradice

Pro oblíbeného výrobce olejů a aditiv je nyní „premiérová třída“ zavedeným sponzoringem. Firma s dlouhou tradicí propagovala svou značku na zadním křídle vozů Mercedes-Sauber již zhruba před třiceti lety. V roce 2002 se společnost se sídlem v Ulmu stala sponzorem týmu Jordan-Honda.

Peter Baumann, marketingový ředitel společnosti LIQUI MOLY, okomentoval podpis smlouvy v Bahrajnu: „Mediální dosah Formule 1 dalece přesahuje klasické kanály. Závodní série je založena na nesrovnatelném a globálním marketingu s masovým dosahem. To, co spojuje naše dvě značky, je neustálá vůle inspirovat naším produktem co nejvíce lidí po celém světě. Proto mám z tohoto prodloužení smlouvy velkou radost.“

Johnny Haworth, ředitel pro obchodní partnerství Formule 1, dodává: „Tato nová víceletá smlouva symbolizuje dlouholetou úzkou spolupráci mezi dvěma partnery. Těšíme se na další integraci LIQUI MOLY do speciálních zážitků fanoušků F1 a na další pokračující misi, jejímž cílem je pro naše fanoušky vytvářet největší sportovní a zábavní podívanou na světě.“

„Popularita Formule 1 stále roste. Je proto velmi dobrým signálem, že můžeme našim zákazníkům a partnerům i nadále představovat tento prémiový sponzoring. Výsledkem bude ještě větší dosah a optimalizované základy pro dobrý obchod,“ vysvětluje výkonný ředitel společnosti LIQUI MOLY Günter Hiermaier.

Další oblasti

LIQUI MOLY se dále prezenuje i v seriálu MotoGP, působí jako exkluzivní partner v oblasti maziv Mistrovství světa v motokrosu, inzeruje na lednovém mistrovství světa v házené a na bezpočtu zimních sportovních akcí.

www.liqui-moly.cz

Další články