Skener karoserie v praktickém testu

V autoservisu Senger v hesenském Oberurselu se pro vyhodnocení stavu vozidel zákazníků používají hned tři skenery. Naši němečtí kolegové z časopisu „kfz-betrieb“ se přímo na místě seznámili s tím, jak tento proces probíhá, jaké přináší výhody a jak přesně systémy pracují.

Přiznejme si, je to skoro luxus: Místo jednou projedete třikrát po sobě stejným autem skenerem karoserie, a to proto, abyste mohli porovnat jednotlivé výsledky pro účely testu. Nicméně pokud chcete posoudit stávající stav vozidla přesně, představuje opakování testů nejlepší možnost. Hned si k tomu řekneme více.

Nejprve popíšeme celý proces skenování karoserie na příkladu koncového zákazníka s jeho vozem. Již při vjezdu kamera zaznamená SPZ vozidla, poté je příslušný přejímající technik informován o příjezdu zákazníka. Buď sám, nebo na pokyn přejímajícího technika najede zákazník k bráně se semaforem podobně jak ke kartáčové myčce. Na displeji nad bránou ho vítají slova „Srdečně vás vítáme v autoservisu, pane Nováku“, včetně SPZ jeho vozidla. Jakmile se na semaforu rozsvítí zelená, projede zákazník portálem skeneru karoserie a zároveň přejede přes skener pneumatik a podvozku, který je zabudovaný v podlaze. Díky průjezdové šířce 2,34 metru a jízdě pomalou rychlostí nehrozí nehoda, přestože je za volantem zákazník. Ale za řidiče, kteří si nejsou jistí, převezme řízení přejímající technik.

Bleskurychlé sepsání zakázky

Hned za portálem skeneru a stále ještě pod střechou je k dispozici několik parkovacích

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články