O deset zubů

Diagnostická praxe

Vážení čtenáři, v tomto seriálu popisují diagnostičtí specialisté technického oddělení společnosti SAG své zkušenosti ze servisní praxe. Zajímavý případ s vačkovou hřídelí tentokrát rozmotává Vladimír Míča.

V rámci poskytování technické podpory našim zákazníkům jsem byl požádán o pomoc s případem nerovnoměrného chodu motoru u Audi A5 s motorem 1.8 TFSI.

Vozidlo

Audi A5 1.8 TFSI, 118 kW, r. v. 2009, kód motoru CDHB

Majitel vozidla přijel do servisu našeho zákazníka již z jiného servisu, kde jim diagnostika hlásila výpadky zapalování a také „nějaké závady ohledně snímačů otáček“. A tak měnili svíčky, cívky a snímače vačkové i klikové hřídele…

Problém stále přetrvával, a proto následovala výměna rozvodů, vačkové hřídele z aftermarketu a následně pro jistotu další výměna vačkové hřídele, tentokrát již za originální díl. Veškeré dosavadní výměny však nevedly ke kýženému vyřešení problému.

Technická podpora SAG v servisu

Dojel jsem k našemu zákazníkovi ve chvíli, kdy právě kontroloval rozvody po zásahu v předchozím servisu a ujistil mě, že jsou nastaveny správně. Na autě už prý bylo vyměněno kdeco a jeho majitel už je nervózní. Nedivil jsem se mu. Mít auto celé léto v servisu a ani se n

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články