Příspěvky našeho spolupracovníka píšícího pod pseudonymem Eliška Krásnohorská se na stránkách AutoEXPERTU neobjevují zase tak často, ovšem vždycky jde o velmi zajímavé případy, které Eliška doplňuje teoretickým výkladem k danému systému. Nejinak je tomu i tentokrát, kdy se závada týkala převodovky DSG.
Vážené čtenářky, vážení čtenáři, minule jsem si posteskla, že se v opravárenství pohybují jen samí chlapi a že to diagnostikování, to hledání závad je takové nevyvážené. Specialisti chlapi neustále popisují, jak vyřešili nestartující motor, ztrátu výkonu motoru, výpadky zapalování a podobně. Jenže je to pořád o spalovacím motoru. Vím! Je potřeba si to užívat, dokud to jde, protože za pár roků tu budou zase články plné příběhů o hledání závad ve vysokonapěťové baterii, palubní nabíječce, DC/DC měniči či výkonové elektronice. Ale než tato doba nastane, řekla jsem si, že by to pro změnu zase chtělo zpestřit nějakým jiným příběhem o něčem jiném, jako třeba že buď nesvítí lampička osvětlení interiéru, nebo nefunguje systém Kessy (bezklíčový přístup do vozidla), či zlobí regulace světlé výšky vzduchového odpružení, nebo cuká DSG převodovka… Pokud je tu mezi vámi někdo, kdo se nebojí podělit se o své zkušenosti s hledáním závad třeba ve 12V či 48V elektrice nebo o trápení s podvozkem, moc ráda bych si o tom příště přečetla.
No a za mě to dnes vyhrává… „DSG převodovka sporadicky cuká“!
Zase auto bez minulosti
Hlavní hrdinkou mého příběhu je tentok
Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.