Karosárna a lakovna jiným pohledem

Filip Brückner ze společnosti Qualis nám přibližně poslední rok zprostředkovával pohled auditora na autoopravárenské provozy. Protože sám vychází z lakařské branže, požádali jsme jej o pohled na efektivitu karosáren a lakoven. Jak si tedy lakovna stojí?

Obsah článku:
• Neusnout na vavřínech
• Jak na to?
• Základní témata
• Slabé místo fakturace
• Pohled zvenčí

Článek z rubriky: Audit v autoopravně

Karosárna s lakovnou by měly být stále zdrojem zajímavého profitu, na rozdíl třeba od servisu, kde se už delší dobu projevují dopady prodloužených servisní intervalů, záruk a v budoucnu to budou následky zaváděné elektromobility. Říkám záměrně měly, protože často chybí v titulku zmíněný jiný pohled, pohled manažera.

Neusnout na vavřínech

auto v autoservisu

Práce je už dlouho dostatek, a pokud není problém s „nedostatkovým zbožím“ karosář a lakýrník, je vlastně zdánlivě vš

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články