Filip Brückner ze společnosti Qualis nám přibližně poslední rok zprostředkovával pohled auditora na autoopravárenské provozy. Protože sám vychází z lakařské branže, požádali jsme jej o pohled na efektivitu karosáren a lakoven. Jak si tedy lakovna stojí?
Obsah článku:
• Neusnout na vavřínech
• Jak na to?
• Základní témata
• Slabé místo fakturace
• Pohled zvenčí
Článek z rubriky: Audit v autoopravně
Karosárna s lakovnou by měly být stále zdrojem zajímavého profitu, na rozdíl třeba od servisu, kde se už delší dobu projevují dopady prodloužených servisní intervalů, záruk a v budoucnu to budou následky zaváděné elektromobility. Říkám záměrně měly, protože často chybí v titulku zmíněný jiný pohled, pohled manažera.
Neusnout na vavřínech
Práce je už dlouho dostatek, a pokud není problém s „nedostatkovým zbožím“ karosář a lakýrník, je vlastně zdánlivě vš
Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.