Na konci října se v Praze uskutečnilo setkání uživatelů systému TecRMI, tedy zástupců servisních konceptů a samostatných opravců. Požádali jsme v této souvislosti zástupce TecRMI pro Českou republiku Michala Strnada o krátký rozhovor.
Prosím představte vaši společnost a samotné toto setkání – jak často se koná a co je jeho účelem?
Společnost TecAlliance je hlavním dodavatelem dat a systémů pro aftermarketový trh. Nabízí v tomto segmentu několik stěžejních produktů, jako je například TecDoc – elektronický katalog náhradních dílů s nejvíce rozšířenou datovou strukturou, TecRMI – technická a servisní data, TecCom – platforma pro objednávky ND přímo z výroby, a řešení pro fleetové a leasingové zákazníky. V dnešní době má TecAlliance přes 900 zaměstnanců a partnerů, je aktivní ve 140 zemích s 22 kancelářemi a může nabídnout 30leté zkušenosti v oboru.
Jak často se setkání koná, kdo se jej za vaši společnost zúčastnil?
V České republice bylo toto setkání již podruhé, ale velkou odmlku způsobily covidové roky. Stejná akce se koná i v ostatních vybraných zemích Evropy a záměr je opakovat ji s roční frekvencí.
Toto setkání nám umožnilo slyšet každodenní potřeby servisních techniků a identifikovat současné a budoucí výzvy v
Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.