17. 7. 2023
Operace PEUGEOT #CAMOCATCH, která zapojuje širokou veřejnost do uvedení nového modelu E-3008, vstupuje do své závěrečné fáze: #CAMOCATCH CHALLENGE. Každý, komu se podaří vyfotit jeden z testovacích prototypů E-3008 v provozu, může získat odměnu v podobě účasti na mezinárodních testovacích jízdách.
Peugeot E-3008, zcela nový elektrický fastback, nabízí ještě více inovací než kdy dřív. Obvykle se prototypy skrývají a snaží se uniknout očím veřejnosti. Nový model E-3008 jde však s kůží na trh. Neusiluje o to, aby se před fanoušky schoval, naopak, chce být odhalen při testování v běžném provozu. A dokonce za to nabízí možnost zúčastnit se exkluzivní akce.
V květnu, během první fáze operace, dala značka Peugeot na svých sociálních sítích hlasovat o nových kamuflážích určených pro prototypy nového modelu E-3008. Během června se na jednotlivých sociálních sítích značky sešly tisíce hlasů a byly vybrány tři motivy kamufláží:
- Téma „Street Art“,
- Téma „Optic Art“,
- Téma „Proto’type“,
Tyto kamufláže byly v červnu vyrobeny a použity na nové vozy Peugeot E-3008, které v létě absolvují závěrečné vývojové testy na evropských silnicích.
Vydejte se na lov
#CAMOCATCH CHALLENGE vyzývá v tomto období každého, kdo bude mít to štěstí a uvidí některý z těchto maskovaných vozů Peugeot E-3008, aby jej v souladu s bezpečnostními předpisy vyfotil a snímek zveřejnil v období od 15. července do 15. srpna na svých sociálních sítích (Facebook a Instagram) s hashtagem #CAMOCATCH a @PEUGEOT.
Všechny maskované vozy E-3008 jsou opatřeny QR kódem. Jeho naskenováním se dostanete na webovou stránku akce #CAMOCATCH.
Značka následně provede vylosování šesti výherců (každý bude v osudí jen jedenkrát), kteří budou pozváni, aby si nový model E-3008 v předpremiéře exkluzivně vyzkoušeli během mezinárodních novinářských testů.
Spolupráce s mladými designéry
Peugeot odhalí model E-3008 v září letošního roku. Značka od začátku roku 2023 realizuje strategii spolupráce a partnerství s mladými designéry. Tentokrát se jedná o spolupráci rozšířenou na mezinárodní publikum prostřednictvím sociálních sítí, kterou značka iniciovala s cílem představit know-how designerského studia Peugeot co největšímu počtu lidí.