Dakar 2020 očima mechaniků

Po třech letech se tým Fesh Fesh opět vydal na Rallye Dakar, tentokrát hned se dvěma závodními tatrami. I když tam naše redakce neměla tentokrát svého zástupce, byli jsme o dění na trati i v bivaku velmi dobře informováni, a můžeme vám tedy opět přinést pohled do zákulisí.

Království písku

Jak určitě víte, nejnáročnější rallye světa našla nové útočiště a letošní ročník byl prvním, který hostila Saúdská Arábie. Tato blízkovýchodní absolutistická monarchie uzavřela v rámci otevírání se světu pětiletý kontrakt s pořadatelskou organizací A.S.O. a prostřednictvím tohoto sportovního podniku ukázala svoji krásu.

Trasa letošního ročníku Rallye Dakar.

Soutěžící měli možnost projet velkou část arabského poloostrova, protože na ně v rámci Dakaru čekalo víc než 7 500 kilometrů, z nichž na 5 000 kilometrů tvořilo sedm soutěžních etap. Pět z nich měřilo více než 450 kilometrů a celkově více než 75 % celé rallye se jelo v nejrůznějších typech písku – to znamená návrat Dakaru směrem k tradičnímu, africkému typu závodění. Dlužno sice říci, že první třetina při pobřeží byla spíše rychlostní

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články