Když to táhne ke straně

Pokud si podle titulku myslíte, že jsme se začali věnovat politice, není tomu tak. Jde o poměrně známý a častý problém, kdy vozidlo tzv. táhne ke straně. Náročné už je ovšem jeho vyřešení, zejména když použijete vžitou a značně pracnou a časově náročnou metodu. Díky novým možnostem moderních vyvažovaček vybavených přítlačným válcem lze celý postup podstatně zrychlit a zjednodušit. Své o tom ví Petr Kunzl, školitel ze společnosti AD TECHNIK, který obě metody podrobně vysvětlí a rovněž porovná jejich klady i zápory.

Díky své práci školitele pro oblast automobilových podvozků se prakticky každodenně setkávám s mechaniky větších i menších servisů. Těch značkových i nezávislých. Mají jedno společné. Stále častěji řeší problém vozidel, u kterých si řidiči stěžují, že „táhnou ke straně“. Nejen že těch problémů je víc a víc, ale jejich řešení se stává čím dál tím obtížnější. V následujícím textu si projdeme nejčastější příčiny a zaměříme se především na jednu, která začíná nabývat na důležitosti.

Ten problém je stejně starý jako sám automobil. Řízení se po zatočení do oblouku sice vrací zpět, ale jeho tzv. nulová poloha neodpovídá j

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články