Vstup nové značky olejů na trh

Společnost DF Partner vy čtenáři AutoEXPERTU asi dobře znáte. Své portfolio autochemie, autokosmetiky a autopříslušenství pod vlastní značkou SHERON nedávno rozšířila o maziva Eurol. Požádali jsme v této souvislosti o rozhovor ředitele marketingu Tomáše Skopového. 

Vaše společnost se stala oficiálním dovozcem maziv Eurol. Můžete nám obě společnosti představit?

Rodinná společnost DF Partner byla založena v roce 1990 bratry Drhovými. Zabývá se vývojem, výrobou a distribucí autochemie, autokosmetiky a autopříslušenství pod vlastní značkou SHERON, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Od poloviny roku 2019 jsme zařadili do portfolia oleje a maziva holandské společnosti Eurol. DF Partner sídlí v Neubuzi u Zlína, kde má své výrobní zázemí. Zaměstnáváme přes 200 pracovníků. V říjnu 2019 firma uvedla do provozu unikátní, plně automatizovanou plnicí linku, která je schopna naplnit až 3 600 pětilitrových láhví za hodinu, což pomohlo navýšit denní produkci o 500 tisíc litrů kapalin. Denně z areálu v Neubuzi vyjede více než 60 kamionů s produkty, které díky propracované logistice dorazí ke svým zákazníkům do 24 hodin.

Společnost Eurol je také rodinnou firmou, založenou v roce 1977. V současné době dodává svá maziva do více než 85 zemí světa a v sortimentu má kompletní nabídku maziv určených pro běžného koncového spotřebitele i maziva určená pro potravinářský průmysl.

Další články