Druhé pokračování seriálu o tom, co může způsobit nepozornost při kontrole nového náhradního dílu. Další díly seriálu „Oprava elektroinstalace“ nejdete ZDE.
V úvodu prvního dílu jsme si řekli něco o výrobě páteřního svazku vozu a o jeho konfigurovatelnosti při objednávce nového vozu. Nastínili jsme si možnosti jeho opravy při větší závadě a uvedli jsme konkrétní případ rozsáhlého poškození páteřního svazku, na kterém si budeme ukazovat, jak při takové opravě postupovat.
Obsah článku:
• Audi A6 a Audi A6
• Smlouva o dílo
• Odhad doby opravy
• Důležitá příprava před opravou
• Co je potřebné vědět, než provedete spoj vodiče
• Jakou metodu spoje vybrat?
Článek ze seriálu Liga mistrů diagnostiky. Další díly ZDE.
Audi A6 a Audi A6
Zadavatel (autoservis) vlastnil dva vozy Audi A6 typ 4G5, oba poškozené požárem, ale v různých částech. Podotýkám, že u obou vozů byl požár velmi silný – u „dárce orgánů“ byl zcela zničený motorový prostor – hadice, elektroinstalace i veškeré plasty byly na škvarek.
U opravovaného vozu hořelo naopak v zadní části, a to tak silně, že žárem prasklo sklo v pátých dveřích a oheň zničil plasty, řídicí jednotky a elektroinstalaci umístěné na pravém zadním podběhu.
Opravovaný vůz: r. v. 7/2013 – motor CGLC 2.0 TDI, čtyři elektricky ovládaná okna, elektricky ovládaná zrcátka, klimatizace, základní audiosystém, parkovací snímače vpředu i vzadu – v podstatě standardní výbava. U tohoto vozu byla požárem zcela zničena zadní část páteřního svazku.
Vůz „dárce orgánů“: r. v. 2/2012 – jiný motor i převodovka. Navíc měl pneumatický podvozek, adaptivní tempomat, vyšší verzi audiosystému, bezkontaktně elektricky ovládané páté dveře, jednotku pro imitaci zvuku motoru z reproduktoru – dá se říct, že byl v „plné palbě“. Zde byl požárem zničen motorový prostor, a tedy i přední část páteřního svazku.
Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.