Vážení čtenáři, v příloze Praktická dílna najdete závěrečný díl seriálu, ve kterém jsme ve spolupráci s Michalem Strnadem, obchodním manažerem a konzultantem produktů TecRMI, podrobně popisovali produkty společnosti TecAlliance. Horkou novinkou v nabídce pro český trh je digitální servisní knížka, jíž v tomto samostatném článku doplňujeme popis ucelené nabídky společnosti TecAlliance.
Digitální servisní knížka (TecRMI Service Book, TecRMI DSB) je on-line portál (obr. 1), umožňující jednotné zápisy servisních úkonů do digitální servisní knížky jednotlivých výrobců vozidel. Největší přidanou hodnotou je využití standardizované a jednoduché evidence záznamů on-line, kde lze rovněž prohledávat servisní historii vozidel. Při vkládání údajů se provádí technická validace a zápis na portálu výrobce.
Pokrytí Evropy
Tento produkt je v současné době dostupný již v 11 evropských zemích včetně České republiky, kde před nedávnem úspěšně proběhl pilotní projekt (obr. 1). Celé řešení je lokalizováno do devíti jazykových mutací, čeština samozřejmě nechybí. Celkově je zatím zapojeno 15 automobilových značek, postupně se přidávají i další.
Možnosti digitální servisní knížky
Hlavní výhodou celého řešení je jednotný postup práce při zápisu servisní historie (obr. 2), který je aplikován pro různé automobilové výrobce. To samé, ale v méně krocích je pak dostupné i pro stažení servisní historie z portálů výrobce (obr. 3). Systém navíc slouží i jako vlastní úložiště jednotlivých záznamů o servisních úkonech provedených na vozidle, takže je možné jej využívat i pro samostatnou servisní historii opravovaných vozidel i v případě, že výrobce neumožňuje zápis do své digitální servisní knížky. (obr. 4).
Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.