Vážení čtenáři, v tomto seriálu popisují diagnostičtí specialisté technického oddělení společnosti SAG své zkušenosti ze servisní praxe. V tomto pokračování Miroslav Lucák podrobně vysvětluje postup logického hledání závady.
Někdy se může stát, že v dobré víře chcete dát na chybové údaje z řídicí jednotky, ale rychle si uvědomíte, že je potřeba postupovat logicky a také je důležité využít svých předchozích zkušeností.
Vozidlo
Audi A4 2.0 TDI, 105 kW, r. v. 2010, manuální 6stupňová převodovka, ŘJM EDC17CP20, kódování: 0104002C18072920
Vozidlo během jízdy na 3. až 6. převodový stupeň v režimu maximální zátěže začalo „vadnout“ a následně řídicí jednotka motoru (ŘJM) aktivovala nouzový režim. Pokud řidič při slábnutí výkonu včas zareagoval a uvolnil akcelerační pedál, mohl se tím nouzovému režimu vyhnout. Chybová hlášení zobrazená při nouzovém režimu najdete níže.
Výpis z paměti závad
5171 – regulace plnicího tlaku
P0299 00 [167] – regulačního rozsahu nedosaženo
Kontrolka závad ZAP – nepotvrzeno (testováno od smazání paměti)
Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.