Nevyzpytatelný nouzový režim

Vážení čtenáři, v tomto seriálu popisují diagnostičtí specialisté technického oddělení společnosti SAG své zkušenosti ze servisní praxe. V tomto pokračování Miroslav Lucák podrobně vysvětluje postup logického hledání závady.

Někdy se může stát, že v dobré víře chcete dát na chybové údaje z řídicí jednotky, ale rychle si uvědomíte, že je potřeba postupovat logicky a také je důležité využít svých předchozích zkušeností.

Vozidlo

Audi A4 2.0 TDI, 105 kW, r. v. 2010, manuální 6stupňová převodovka, ŘJM EDC17CP20, kódování: 0104002C18072920

Obr. 1: Audi A4 2.0 TDI.

Vozidlo během jízdy na 3. až 6. převodový stupeň v režimu maximální zátěže začalo „vadnout“ a následně řídicí jednotka motoru (ŘJM) aktivovala nouzový režim. Pokud řidič při slábnutí výkonu včas zareagoval a uvolnil akcelerační pedál, mohl se tím nouzovému režimu vyhnout. Chybová hlášení zobrazená při nouzovém režimu najdete níže.

Výpis z paměti závad

5171 – regulace plnicího tlaku

P0299 00 [167] – regulačního rozsahu nedosaženo

Kontrolka závad ZAP – nepotvrzeno (testováno od smazání paměti)

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články