Liga mistrů diagnostiky
O řešení zajímavé závady se s vámi v tomto článku podělí Štěpán Jičínský a Zdeněk Komárek ze Školicího střediska automobilové techniky BOSCH.
Byli jsme požádáni známým z autoservisu v sousední zemi, zda bychom se nepodívali na vůz Mercedes-Benz C 220 CDI Sportcoupe jeho známého, bydlícího v Praze. Majitelem vozu byl starší pán a při občasném užití vozu mu vadilo, že na přístrojové desce svítí kontrolka brzdového systému a nefunguje rychloměr. Při předchozích pokusech o opravu bylo majiteli vozu sděleno, že „je vadná řídicí jednotka ESP a bude třeba vyměnit celý hydroagregát spolu s řídicí jednotkou a asi upadl nějaký drát, a proto nefunguje tachometr“.
Úvodní načtení systémů
Při prvotní diagnostice elektronických systémů vozidla jsme zjistili mnoho chybových hlášení od různých řídicích jednotek (obr. 1).
Zjištění aktuálního stavuPokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.