Recenze Topdon diagnostika Phoenix Max (2. část)

Topdon diagnostika

Vážení čtenáři, v rámci recenzí zařízení pro automobilovou diagnostiku uvádíme druhou část (první část ZDE) hodnocení přístroje pro sériovou komunikaci výrobce Topdon diagnostika. Recenzi připravil náš stálý spolupracovník Jakub Mejzlík.

Obsah článku:
• VW Passat CC 2012 2.0 TDI 125 kW – Prvních 500 metrů jízdy nemá motor
výkon
• Renault Scenic III 1.5 dCi – Svítí kontrolka motoru
• VW Caravelle 2019 2.0 TDI – Občas nechladí klimatizace
• Jeep Grand Cherokee 2020 a VW Transporter 2019 – Přizpůsobování komponentů imobilizéru a klíčků
• Hodnocení – Topdon diagnostika

Tento článek je z rubriky Měřili jsme s…. Další díly ZDE.

V této části recenze ukážu čtyři diagnostické případy, které jsem řešil pomocí diagnostického přístroje Topdon Phoenix Max.

1. VW Passat CC 2012 2.0 TDI 125 kW

Prvních 500 metrů jízdy nemá motor výkon.

Začal jsem vyčtením pamětí závad všech řídicích jednotek ve voze a hned na začátku mě zaujalo zpracování, kdy diagnostický tester načítá a zobrazuje jednotlivé řídicí jednotky dle topologie datových sítí, do kterých jsou ve voze připojeny (obr. 18). Kromě toho je samozřejmě možné si je zobrazit i jako klasický seznam.

Zobrazení řídicích jednotek dle topologie jejich datové komunikace v síti u VW Passat.
Obr 18. Zobrazení řídicích jednotek dle topologie jejich datové komunikace v síti u VW Passat.
 Paměť závad řídicí jednotky motoru VW Passat CC.
Obr 19. Paměť závad řídicí jednotky motoru VW Passat CC.

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články