Velké problémy po opravě rozvodů

Vážení čtenáři, v tomto seriálu popisují diagnostičtí specialisté AutoPROFITEAMU, servisního konceptu společnosti APM Automotive, své zkušenosti ze servisní praxe. Z hloubi svého archivu jeden zajímavý případ vylovil Miroslav Lucák.

Kromě kvalitního přístrojového vybavení potřebuji při své práci také některé praktické znalosti a zkušenosti. To dokázal i případ nečekaně komplikované opravy unikajícího oleje ze vznětového motoru malého citroënu, který po rutinním servisním zásahu – výměně „simerinku“ na vačkové hřídeli a zkompletování rozvodů – sice úspěšně absolvoval řádnou zkušební jízdu, ale druhý den ráno náhle nešel nastartovat.

Vozidlo

CITROËN C3 1.4 16V HDI (66 kW): r. v. 2005, kód motoru 8HY, systém vstřikování Delphi DV4TED4.

Závada: Po opravě rozvodů a úspěšné zku

Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.


Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele Logo

Koupit předplatné

Máte už předplatné? Přihlásit se.

Další články