Měřené hodnoty – dekódování
Vážení čtenáři, v sérii článků vás spolu se specialisty ze společnosti SECONS seznamujeme s vývojem diagnostiky vozidel od počátku až do současnosti a představujeme známé i méně známé postupy při zjišťování závad prostřednictvím aplikací nebo přístrojů pro komunikaci s řídicími jednotkami. V rámci seriálu nahlížíme rovněž do vývojové dílny společnosti SECONS a přibližujeme náročný vývoj nejmodernějších diagnostických součástí – softwaru i hardwaru.
V minulém dílu jsme skončili zrychlováním komunikace. V době mezi napsáním článků se nám ozval jeden zákazník, pro kterého jsme v diagnostice PoCOM opravovali měřené hodnoty v jedné ze starších řídicích jednotek, a poslal nám na podporu tento e-mail (kráceno):
Thanks for the update – the major values are working now. But one new problem arrived. The data rate dropped significantly compared to the old version… It’s almost impossible to do a useful measurement at 0,6 Hz. Is there anything you can do? [Děkujeme za aktualizaci – měření hlavních hodnot nyní funguje. Objevil se ale jeden nový problém. Rychlost přenosu dat se ve srovnání se starou verzí výrazně snížila… Je téměř nemožné provést užitečné měření na 0,6 Hz. Můžete s tím něco udělat?]
Jeho řídicí jednotka nebyla bohužel rychlému měření nakloněna. Pro čtení dat bylo nutné poslat několik příkazů, navíc odpovědi od řídicí jednotky b
Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.