Závěrečný díl seriálu o tom, co může způsobit nepozornost při kontrole nového náhradního dílu. Předchozí díly seriálu „Oprava elektroinstalace“ najdete ZDE.
Minulý díl končil tím, že opravovaný vůz šel konečně nastartovat. Ale k tomu, aby mohl být předán jako opravený, vedla ještě dlouhá cesta. Všechny jednotky sice komunikovaly s diagnostikou, protože měly zapojené napájení a komunikační linky, zbývalo ale zapojit spoustu dalších vodičů a bez nich si jednotky stěžovaly na množství závad. Také hlásily omezení funkce z důvodu „ochrany komponent“ a další závady způsobovala nekompatibilita SW jednotek.
Obsah článku:
• Sehrání jednotek pomocí diagnostiky s GeKo
• Vzdálená diagnostika Bosch – provozní podmínky
• PassThru – Co je zapotřebí?
• Technologie PassThru
– Co je PassThru v automobilové diagnostice?
– K čemu PassThru slouží?
– Jak se PassThru používá?
– Typické příklady použití
– Omezení technologie PassThru
Článek ze seriálu Liga mistrů diagnostiky. Další díly ZDE.
Sehrání jednotek pomocí diagnostiky s GeKo
Pokud Vás článek zaujal a přejete si pokračovat v jeho přečtení, přihlaste se.
Tento článek je přístupný pouze pro předplatitele
Máte už předplatné? Přihlásit se.